Uw Afspraak
In onze praktijk heeft elke patiënt zijn eigen tandarts. Belt u met een pijnklacht, dan kan het voorkomen dat uw eigen tandarts geen plaats heeft of afwezig is.
U heeft dan de mogelijkheid dat een andere tandarts u helpt. Dit wordt van tevoren met u besproken. We proberen zoveel mogelijk om verschillende behandelingen te combineren in één afspraak. U kunt dit overleggen met onze receptionistes.
Als u een afspraak heeft bij ons in de praktijk, dan vinden wij het prettig als u zich even bij de receptioniste meldt. Bij drukte kunt u natuurlijk ook gebruik maken van het beeldscherm dat bij de receptie hangt. Het scherm kunt u met uw vingers aanraken, hierbij volgt u de instructie op het scherm.
Een afspraak kan kosteloos telefonisch geannuleerd worden tot uiterlijk 24 uur voorafgaand aan de afspraak.
Een afspraak via e-mail afzeggen is niet mogelijk.
Het regelmatig vergeten van een afspraak kan leiden tot ons verzoek om een andere tandarts te zoeken.
Als een afspraak wordt vergeten, zijn wij genoodzaakt de gereserveerde tijd in rekening te brengen.