Skip to main content

Huisregels

Omdat wij het belangrijk vinden dat iedereen zich prettig voelt in onze praktijk hebben wij een aantal huisregels opgesteld. Wij vragen u om deze eens rustig door te lezen en wij vragen u om zich aan deze regels te houden. Uiteraard gelden deze regels ook voor alle medewerkers van Mondzorg Drenthe.

Huisregels

Algemene Huisregels:

Respect

We gaan respectvol met elkaar om.

Mobiel

Wij stellen het op prijs als u het geluid van uw mobiele telefoon uitschakelt.

Aankomst

Wilt u zich bij binnenkomst melden bij een van de receptionistes of via de aanmeldzuil?

Geweld

Bedreigingen en of lichamelijk geweld worden niet geaccepteerd. Hierbij schakelen wij altijd direct de politie in.

Gedrag

Bezoekers en patiënten die onder invloed zijn van drank of drugs of die ander storend of ongewenst gedrag vertonen, zijn bij ons niet welkom.

Wijziging

Het is belangrijk dat u elke wijziging in persoonlijke gegevens doorgeeft. Deze wijziging kan bijvoorbeeld een verhuizing, geboorte of overlijden van een gezinslid of een verandering van ziektekostenverzekering inhouden.

Gezondheid

Wilt u elke wijziging wat betreft uw gezondheid en medicijngebruik doorgeven? Bij uw eerste bezoek aan de praktijk vragen wij u om een gezondheidsverklaring in te vullen. Iedere wijziging hierin graag doorgeven!, Een ziekte en of medicijngebruik kan een tandheelkundige behandeling beïnvloeden!

Afspraken:

Een afspraak kan kosteloos telefonisch geannuleerd worden tot uiterlijk 24 uur voorafgaand aan de afspraak.

Let op: Een afspraak via e-mail afzeggen is niet mogelijk.
Als u regelmatig een afspraak vergeet kan dit er toe leiden dat wij u verzoeken een andere tandarts te zoeken.

Als een afspraak wordt vergeten zijn wij genoodzaakt de gereserveerde tijd in rekening te brengen.

Betalingen:

  • De betalingstermijn na ontvangst van een nota is 14 dagen.
  • Bij het uitblijven van betaling ontvangt u van ons een betalingsherinnering.
  • Blijft dan alsnog betaling uit, dan zullen wij een incassobureau inschakelen. De bijkomende kosten hiervan komen voor uw rekening.
  • Graag voorkomen we conflicten over rekeningen. We vragen u dan ook om bij onduidelijkheden contact op te nemen met onze administratie.
  • Is er sprake van een conflict met betrekking tot de betaling van nota's, dan zullen wij alleen nog acute pijnklachten behandelen tegen contante betaling.
Huisregels